петък, март 13, 2009

Блогът навърши 1 година!


Скъпи 60-тина редовни читатели,

Преди две седмици Космическа Одисея навърши 1 година от създаването си. Една година и 180 поста по-късно, блогът е реализирал 25 000 уникални посещения.

С приблизително 60 000 думи съм се опитал да споделя този мой интерес. Да изразя ентусиазма и вълнението, свързани с космическите изследвания и да хвърля лек намек върху важността на науката за нас хората.

Твърде често тези мои опити във всеки пост са били по-скоро аматьорски и може би дори смешни за някои хора, но поне съм писал от сърце и с желание!

В последно време твърде много се бях разколебал относно смисъла на това мое начинание, но когато дойде време да платя домейн името за още 1 година, стигнах до извода, че този блог си е струвал. Смятам да продължа да пиша, макар че интересът не е твърде голям, а скоро и дизайнът на блога ще бъде обновен!

От финансова гледна точка блогът също е доста изгодно начинание, защото при разход 18лв. за 1 година съм реализирал 45лв. от реклама. Това последното е в кръга на шегата, но за всичко останало съм напълно сериозен!

Благодаря за интереса Ви и дано и за в бъдеще останете с Космическа Одисея.

Мартин Сотиров

3 коментара:

Yordan Uzunov каза...

Здрасти,
Редовен читател съм от доста време и много се радвам, че си решил да не изоставиш начинаието си. Надявам се през следващата година читателите ти поне да се удвоят. Продължавай в същия дух! Поздрави

Nako каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Анонимен каза...

Здравейте!
Какво се случи със сайта? От 1 година пълно мълчание, и без това са доста малко сайтовете за наука!